George Carlin




Dil, adətən həqiqəti gizlətmək üçün bir vasitədir.

Heç fikir vermisinizmi, sizdən yavaş sürən hər kəs idiot, sizdən sürətli hər kəs manyakdır?

Hər lağlağıçı insanın içində xəyal qırıqlığına düçar olmuş bir idealist vardır.

Heç kim təna bir yerin necə olduğunu bilə bilməz.

Başqalarının fikirlərini önəmsəmədiyini deyənlər adətən başqalarını buna inandırmaq üçün sino gedənlərdir.

Santa Klaus ona görə belə şəndir ki, bütün "pis qız"ların harda yaşadığını bilir.

Öz-özümə danışmağımın səbəbi budur ki, cavablarını qəbul etdiyim tək insanın özüməm.

Soft rock musiqisi rock deyil. O heç musiqi də deyil. O sadəcə soft-dur.

Kimsə tanınmamış qəhrəman olaraq adlandırıldığı andan etibarən artıq o elə deyil.

Heç fikir vermisinizmi, uşaq aldırmağa qarşı olan qadınlar elə sizin əlaqədə olmaq istəməyəcəyiniz qadınlardır? Təbiətdə belə bir tarazlıq var.

Deməli mən deyirəm ki, "Yaşa və yaşat." Bu mənim mottomdur. "Yaşa və yaşat." Buna uyğunlaşa bilməyən hər kəsi çıxardın çölə və vurun o əclafı. Sadə bir fəlsəfədir. Amma bizim ailədə həmişə işləyib.

Amerikada, hər kəs prezident ola bilər. Problem də elə bundadır.

Mülkiyyət oğurluqdur. Heç kim heç nəyə "sahib olmur". Siz öldükdə hər şey öz yerində qalır.


Əgər udursansa bu heç vaxt sadəcə bir oyun deyil.

Ortalama bir insanın nə qədər axmaq olduğunu düşünün. Və təsəvvür edin ki insanların yarısı bundan da axmaqdır.

Mənim hobbim yoxdur, hobbilər pul aparır. Maraqlar isə tamamilə pulsuzdur.

Bilirsiz mən bu ölkədə iqtisadi və sosial sinifləri necə tərif edirəm? Yuxarı sinif pulun hamısını əlində saxlayır, heç vergi vermir. Orta sinif bütün vergiləri verir, işin hamısını görür. Kasıblar isə... sadəcə orta sinifi qorxutmaq üçün var. Onların bu işlərdə işləməsini təmin etmək üçün.

Amma bilirsinizmi, bu uşaq aldırma  debatına qulaq asdıqca, "həyatın müqəddəsliyi" ifadəsini daha çox eşidəcəksiniz. "Həyatın müqəddəsliyi". Buna inanırsınız? Şəxsən, məncə bu dəstə zibildir. Həyat müqəddəsdir? Bunu kim dedi? Tanrı? Əgər tarix oxuyursansa, onda görəcəksən ki, ölümün ən böyük səbəblərindən biri elə tanrıdır. Belə də olub minlərcə il ərzində. Hindular, müsəlmanlar, yəhudilər, xristianlar - hamısı bir-birini öldürməyə çalışır, çünk tanrıları onlara deyib ki bu yaxşı fikirdir. Tanrının qılıncı, vətənin qanı, intiqam mənimdir. Milyonlarla ölü əclaf. Milyonlarla ölü əclaf, çünki onlar Tanrı sualına səhv cavabı veriblər. "Tanrıya inanırsan?" "Yox". Bum! Ölü. "Tanrıya inanırsan?" "Hə". "Mənim tanrıma inanırsan?" "Yox". Bum! Ölü. "Mənim tanrımın səninkindən daha böyük çükü var!"

Nektophilia haqqında ən yaxşı şey nədir, bilirsiniz? Çiçək gətirmək ehtiyacı yoxdur. Hə... çiçəklər onsuzda orda olacaq.

Və dəxli yoxdur hansı problemlərlə üzləşir insanlar, bu təbii və ya insan əli ilə yaranmış olsun, mən həmişə daha pisə getməyimi ümid edirəm. Siz də etmirsizmi? Etmirsizmi? Sizin də içinizdə elə bir hissə yoxdurmu ki, gizlicə hər şeyin daha pisə getməyini ümid edir? Televizorda bir yanğın görəndə, yayılmasını ümid etmirsinizmi? Tamamilə kontroldan çıxmağını və 6 ölkə yandırmağını ümid etmirsizmi? Yanğınsöndürəni dəstəkləmirsiniz, elə deyilmi? Yəni mən istəmirəm onların zərər görməsini, amma mənim alovumu da söndürməsinlər. O mənim alovumdur - o təbiətdir, özünü göstərir və əylənir. Mən alovları xoşlayıram.

Şəxsən, iş hüquqlara gələndə, məncə bu ikisindən biri doğrudur. Ya sərhədsiz hüquqlarımız var, ya da heç bir hüququmuz yoxdur. Şəxsən mən birinciyə meyl edirəm, məsələn mən fikirləşirəm ki mənim istədiyim hər şeyi eləməyə haqqım var, AMMA! Amma əgər mən sizin xoşunuza gəlməyən nəsə etsəm məncə sizin məni öldürməyə haqqınız da var. Bundan adələtli müqavilə harda var? Beləcə gələn dəfə hansısa peysər sizə "mənim öz fikrimi deməyə hüququm var" deyəndə, "Hə? elə? Mənim də öz fikrimə hüququm var və mənim fikrim sənin fikrinə hüququn olmadığıdır." deyib güllələyin əclafı və çıxıb gedin.

Həyatı saf əyləncə yox, başqa bir şey olaraq görənlər "söhbəti tuta bilməyiblər".

Ayaqqabılarım yox idi və buna çox üzülürdüm, ayaqları olmayan biri ilə rastlaşana qədər. Onun ayaqqabılarını götürdüm. İndi yaxşı hiss edirəm.